marți, 4 august 2015

Prima la stanga, pe dreapta *

...acolo este o alee plina cu florile uitarii, sper ca stii cum arata. Florile alea care au o palnie ca o rochita intoarsa si o culoare de-ti vine sa le mananci, eiii... asa le-am denumit eu, pentru ca privindu-le pe ele cum cresc te-am dat uitarii pe tine. Mergi mai in fata si deodata se face o carare care da in curtea din spate, acolo e un leagan. Pe leaganul acela mi-am petrecut eu ultimele zile din viata visand la lucruri care nu s-au intamplat, la oameni pe care nu i-am cunoscut si la viata pe care mi-as fi dorit-o. Si zic ultimele zile ca viata mea de acum nu o pot considera ca o continuare a ce a fost. In fine, ajungem la partea cea mai interesanta, deschide casetofonul (din stanga leaganului). Iti suna cunoscut, asa-i?! E melodia noastra. Am pastrat din noi ce era mai frumos... si am lasat sa dainuie peste acest coltisor de natura pentru a-i da viata prin iubirea pe care o transmite.

Acum locul meu este la prima la dreapta, pe stanga. Totul s-a schimbat, dar te-am pastrat la stanga mea ca sa pot locui linistita in dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu