joi, 6 august 2015

Dincolo de noi *

   Dincolo de rasarit este o alta lume. Pelicula ce ne desparte de acel Paradis ascuns suntem chiar noi, grijile noastre ce nu ne lasa sa visam mai departe.
   Cateodata tind sa cred ca suntem ca niste pietre pe malul marii, odata ce ne-am situat confortabil si ni s-au format niste „radacini” destul de adanci niciun munte de apa nu ne va mai urni din loc . Asta inseamna sa fii limitat, sa ai o umila locuinta si  sa te ascunzi in intimitatea ei fara a mai comunica cu exteriorul, fara a vedea frumusetea ce te inconjoara, fara sa gasesti  si sa primesti iubirea ce te asteapta afara.

  La lasarea serii, orasul ia viata... de la noi. Sclipirile din ochi si zambetele galagioase. In fiecare seara imi este dat sa cunosc alta bucatica din mine... si azi ma consider iubita de acest pamant. Daca privesc cerul remarc uimita ca o stea straluceste atat de tare si gingas si coboara spre mine, marea alunga valuri de meduze spre picioarele mele , iar tu care-mi citesti scrierile, nu trebuie sa zici nimic te simt ca si cum am fi doar un suflet. Sunt mii de suflete care asteapta sa se reintregeasca, lasa-te gasit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu