marți, 4 august 2015

Cateva cuvinte celui ce va veni *

Si erau zile in care rasuflarea imi era ingreunata de acel sentiment ce poate recurge totul la tacere.

Curajul vine odata cu siguranta, de incredere ...in sine, si in cei ce cred in tine... si din iubire. Am incredere in ziua de maine, ca o sa fie una mai luminata, plina de zambete. Incet, incet incep sa ma gandesc la lucrurile care chiar conteaza in viata, un camin care sa aiba acea caldura sufleteasca care lipseste multora. Inceputul unui nou fir de intamplari, multe care nici nu ma duceam cu gandul ca o sa le traiesc si poate chiar asa a fost sa fie . Vreau o casa cu vedere la mare, fiecare rasarit sa fie un moment unic, acea trecere minunata pe care o face soarele, anuntand venirea unui nou inceput . Briza marii sa-mi provoace o furnicatura care sa fie primul semn ca sunt acasa si mi-e cunoscut sentimentul.
...si cat as vrea sa stii ca tie iti scriu, sa fii langa mine si sa ma tot sacai ca vrei aia si celalalta si dupa sa fii nemultumit ca parca iti placea alta mai mult. Da, la jucarii ma refeream ... ca doar asta este prioritatea ta momentan. O sa te duc prin parcuri si o sa te cert cand te bati cu un alt copil dar in sinea mea o sa fiu mandra si o sa zambesc pe ascuns. Te iubesc cand faci nazuri, cand nu vrei sa mai vorbesti cu mine pentru ca nu te-am lasat mai mult sa te joci, cand esti rusinat ca ti-ai murdarit caietelul de teme si poate o sa se supere doamna, cand imi aduci o floare si esti necajit ca ai asteptat prea mult sa vin de la munca si s-a ofilit. Mai tarziu vei intelege, orice gest din partea celor dragi conteaza. Si felul in care stai si ii asculti povestile captivante si fictive ale tatalui tau este de-a dreptul dragut, cum primele tale idealuri sunt sa ajungi ca el si sa il faci mandru de reusita. Vei avea tot felul de scapari, treptat, casa o sa fie prea mica ca sa-ti inghesui toti prietenii in ea, noi o sa fim prea batrani ca sa intelegem ca tu ai crescut si nu mai trebuie sa ne facem griji ca lipsesti cu zilele de acasa, si .. in principiu totul se va termina cu replica ca noi nu te intelegem. Dragul meu, noi te intelegem prea bine, am trecut si noi prin asta si din motivul acesta te lasam si pe tine sa descoperi singur lumea, rautatea si bunatatea ei, pentru ca cel mai bine iti dai seama de tot prin proprii-ti ochi .

Si dupa ce treci de varsta ta de razvratire, o sa cresti frumos, stilat, manierat si recunostinta ta fata de noi o sa fie nemarginita. Vei vrea sa ne vizitezi din ce in ce mai des cu scuza ca ai uitat ceva acasa, dar tu de fapt abia astepti sa prinzi timp liber sa ne vezi, ... asta inseamna iubirea, de orice fel.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu